Regen - Reisverslag uit Kochi, India van hannieblack - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Kochi, India van hannieblack - WaarBenJij.nu

Regen

Door: hannie zwart

11 November 2010 | India, Kochi

Hallo allemaal
Eindelijk dan een verslag uit Zuid India. Wij zijn hier met veel vertraging aangekomen, het begon al op Schiphol vliegtuig vertrok een uur later. Toen wij op Frankfurt aankwamen(12.30 uur) stond ons vliegtuig nog wel aan de gate maar wij mochten niet meer mee, dit zou teveel tijd kosten met overladen van de bagage. Tickets omboeken en helaas wij moesten met Air India konden ook pas om 22.10 uur weer instappen en niet rechtstreeks naar Bangalore maar via Dehli waar wij 'smorgens om 12.20 uur aankwamen en om 13.10 uur het vliegtuig naar Bangalore moesten hebben maar eerst had die mevrouw in Frankfurt gezegd eerst de bagage van de band halen, Martin zijn bagage lag op deband maar die van Hannie niet deze was al doorgestuurd naar Bangalore. We werden van het kastje naar de muur gestuurd en jullie raden get al ook dit vliegtuig mosten wij aan ons voorbij laten gaan. Volgende vlucht 's avonds om 20.10 uur werd later verplaatst naar 23.15 uur opeens veel rumoer het vliegtuig gaat om 21.15 uiteindelijk werd het 23.30 uur. Om iets na tweeen zondagmorgen kwamen wij op het vliegveld van Bangalore aan en om 6.30 uur waren wij in ons hotel in Mysore.Een vertraging van 24 uur.
Dus eerst maar eens 'smorgens om 7 uur naar bed, lekker geslapen en toem naar het Paleis in Mysore is een woord schitterend. Het was het feest van het licht in India dus 's avonds weer naar het paleis stond 2 uur lang volop in het licht daarna vuurwerk het was net oudejaarsavond.
De volgende dag zijn wij de dingen gaan doen welke wij eigenlijk voor de zondag hadden ingepland. Tempel bezoeken etc. Maandag hebben wij 'smiddags een olifantenkamp bezocht en een jeepsafari gedaan. Voor de maandagochtend stond een junglesafari op hetprogramma deze viel erg tegen om 6 uur rijden en dan geen dieren zien daarna heel veel in de bus.Woensdag werd onze rampdag 's morgens om 7 uur af hotel met de trein naar ooty en toen begon het met de bus slecht weer.slechte wegen een dodelijk ongeluk onderweg al met al 15 uur onderweg voor wij bij ons hotel waren welke onze gids eerst niet kon vinden. koffers naar de kamer en toen om 23.15 uur nog dineren. toen wij terug kwamen bij het hotel bleek er iets met de electriciteit te zijn koffer weer inpakken en naar een volgend hotel.
Eindelijk om 1.30 uur konden wij ons bed opzoeken. Het regen hier hee lvel en hard met onweer terwijl de regentijd al lang over is.Vanmorgen een cruise in het kanaal gedaan was heel leuk met zijn vieren in een bootje door het prachtige labdschap van Kerala, handwerkslieden bezocht en heel locaal gegeten wat heel erg lekker was.Vanmiddag maar even lekker gerelaxed wat het stort regende weer.Morgen gaan wij op weg naar Blackwater waar wij heerlijk 3 uur gaan varen en hopen een beetje zonnen.Morgen in de namiddag gaan wij naar een National Park en gaan daar zaterdag een heerlijke tocht doen. Dit is het tot zover. Misschien komen wij volgende week weer een internetcafe tegen zodat wij jullie op de hoogte kunnen houden.
Groetjes
Martin en Hannie

• 11 November 2010 - 19:08

Walter & Yanli:

Wow, wat een verhaal :-( en wat een tegenslagen zo aan het begin van de reis. Dat het jullie vanaf nu maar mee mag zitten ;-)

• 11 November 2010 - 19:17

Willem & Helga:

Hopelijk voor jullie woordt het vevolg van jullie reis een beetje beter
    Veel plezier em groetjes vanuit een nat en koud Nederland

• 11 November 2010 - 20:06

Wendy:

Hey Martin & Hannie

Dit verhaal pas wel bij jullie vakanties van de laatste tijd. Nou heel veel succes nog en ik hoop dat het weer beter wordt voor jullie groeten Wendy