camacha en omstreken - Reisverslag uit Madeirã, Portugal van hannieblack - WaarBenJij.nu camacha en omstreken - Reisverslag uit Madeirã, Portugal van hannieblack - WaarBenJij.nu

camacha en omstreken

Door: hannie zwart

06 April 2006 | Portugal, Madeirã

Hallo allemaal

bericht uit Monte hebben jullie2 maal ontvangen kon andrs niet op de pagina komen . Woensdag de langste wandeling uit ons programma de Levada dos Tornos. Een fantastische wandeling waar wij eindelijk ook de bkende tunnels voor wandelaars door moesten. links van je water, glibberig en 80 tot 100 meter lang, gelukkig hadden wij de zaklantaarns mee anders kom je er zeker niet door. heel veel smalle paadjes voor iemand met hoogte vrees niet echt aan te raden maar ja we kennen Martin ondertussen, gewoon gaan. Over een levaducht, gewone mensen wandelen er gewoon overheen maar Martin niet met handen en voeten naar de overkant helaas had ik het foto toestel niet maar dat was met opzet werd me later verteld. Hele mooie uitzichten, veel bloemen en voor mij een relaxte wandeling, zo relaxt dat ik onze eindbestemming gewoon voor bij liep en na een kwartier wandelen door een belgisch(!) echtpaar er op gewezen moest worden dit loopt op niets uit u kunt beter keren.Martin( die mij trouw volgde) en ik keerde maar weer om, kwartier terug en toen een heel eind klimmen naar Sitio de quartas extradas. Gelukkig vandaag een ontspannen wandeling. van Assomada naar Camacha inderdaad een fantastische wandeling maar helaas voor Martin hele smalle paadjes en voor Hannie heel veel en steil klimmen. Toch was dit een van de mooiere wandelingen maar toch hebben wij besloten morgen winkelen en aan het zwembad want ja we hebben vakantie en van rust is nog niet veel gekomen, Ik wens ieder een fijn weekend en tot zaterdag/maandag

groetjes
hannie

• 06 April 2006 - 17:41

Astrid R:

Nooit geweten dat Martin last heeft van hoogtevrees. Je zou zeggen na al die reizen van jullie is dat dan wel wat minder geworden. Ik wil jullie even een hele goede terugreis wensen en we zien elkaar in het weekend wel.
    Groetjes Astrid

• 06 April 2006 - 22:04

Loes Willems:

dag avond-uur-iers,
    jullie hebben toch een bijzonder idee van 'ontspanning zoeken'!! Die pilsjes zullen wel goed gesmaakt hebben na alle glibber-, klauter- en bibberpartijen!! Volgende vakantiebestemming al gekozen????
    hartelijke groet en goede terugreis,

hartelijke groet en goede terugreis,
    loes

• 07 April 2006 - 15:56

Jip:

Wat een vreugd al die geitepaadjes! Hier alles OK. Vandaag zon, vanavond en morgenochtend regen en dan morgenmiddag misschien weer droog. Heb broccoli in huis, want daar houdt Martin erg van. Moet nog wat typewerk doen , maar schoolwerk redelijk klaar. We moeten zaterdag ook naar de Vest 's avonds! Goede terugreis en tot morgen!
    X Jip